I thought you'd always be mine




Har vart ute med lillen på långrunda, han sprang löst 2/3 av tiden och han är så himlans duktig. Min fina. Sen hoppade jag in i duschen efter två goda smörgåsar. Nu är jag nyduschad och klar och Andy är på lektion, är alltid lika nervös! När han kommer hem kan han se sig själv tvingad till att åka och köpa en matta. Ska lägga en i köket där Dexter alltid busar så vi inte förstör golvet. Det är ju inte vårt hus utan vi hyr det av en familj!

Jag är rastlös men ändån seg.
Jag är irriterad men ändån glad.
Jag är hungrig men ändån mätt.
Jobbigt detdära!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet att dom finns kvar på zara nu, så spring!!! :)

2010-03-30 @ 15:10:27
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0