En randig dag med Dexter



Idag spelar A match mot Ajax borta så jag och Dexter är själva ändan tills ikväll. Tänkte våldgästa Elena för matchtittande tänkte jag, inte fel. Dagen började med en morgonpromenad i solsken och Dexter träffade tre hundar på samma gång och sprang runt och lekte, hundarna gillade mig också och hoppade på mina jeans och nya jacka som nu är mega leriga, tack hundjävlar! Hoppas man kan tvätta min nya jacka... Får kanske köpa en till som jag kan ha som en "gå ut och gå med hunden" - jacka.


Ni har väl inte glömt och ställa fram klockan? Nu är hon snart elva (men egentligen tio) och dagen känns som den rusar förbi. Hoppas ni får en fin dag förresten!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hehe, jaa! Har man hund, speciellt om det är en av de större raserna, så är det ett måste att ha en jacka avsedd för rastningarna. Det har man själv fått lära sig den hårda vägen ;p

2010-03-28 @ 13:37:55
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0