Andas in, och ut.



Denna övning gick inte så bra, haha. Jag är lika vig som ett kylskåp och jag fick ont i nacken, inte heller lugnt att Andy precis gjorde denna övning bakom soffan för och visa att tillochmed HAN är vigare, INTE LUGNT! Haha!


Jag är så äckligt stel i min kropp så det finns inte. Tyckte att denna yogan var lite för slapp, jag menar, en kvart av timmen låg vi och sov typ? Förstår att det är mycket om andning och grejer men jag vill mer göra övningar och svettas lite. Ska nog prova PowerYogan på Måndag, det verkar vara lite mer go i den.

Nu ska han iväg och klippas och jag är fan rastlös, typ sugen på stan. Ska nog åka in en sväng eller dra till IKEA när Andy kommer hem. Ha en fin dag.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0