stop crying your heart out



jag funderar alldeles för mycket.
jag funderar ofta på vad jag kanske missar i livet,
saker jag kanske borde göra.
jag funderar på vad som egentligen är meningen
med själva livet.
jag tror att det är att vara lycklig.
men vad gör man de få tillfällen då man inte är lycklig?
det kan handla om 5 minuter.
ska man glömma dom eller göra något åt att få tillbaka dom?
jag orkar inte spendera med än 5 min
med att vara olycklig.
livet är för kort.
men man kanske måste uppleva olycka för att uppskatta lycka?




Godmorgon.

Sitter med en kaffe och en smoothie. Ska ut och busa med Dexpex snart. A gick nog inte en långis imorse så han har massor med energi, bollkast och bus brukar köra slut på fisen. Sen ska jag och Ida på hemligt uppdrag!
Ha en mysig Onsdag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Helena.

Vilken jäkla heting du är Sofie. ;D

2010-07-21 @ 15:06:34
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0