Oops...



Jag och A missade vår spruta imorse för vi var för trötta!!! Skulle fylla på med Hepatit B grejen men vi var döda. Båda sover askasst i sängen här, har skitont i min rygg så jag tror jag dör, fattar inte varför!!! Iallafall gick jag upp vid nio och gick en halvtimme / 40 min morgonpromenad med min vovve för att sen gå och lägga mig och sova till 12, så skönt! Sover kasst på nätterna och har gjort nu flera nätter i rad! Buhu :(


idag känner jag mig som dessa bilder, som om jag vill gömma mig bakom en slöja och
ta en cigg. som om jag inte betyder något, som om jag inte har en talan...



Idag har killarna match vid sju, kanske ska möta tjejerna eller nåt ikväll, eller bara va hemma.
Ha en bra dag.
XOXO

Kommentarer
Postat av: carri

miss u min fining!! snart resebokning!!

2010-07-27 @ 13:52:03
Postat av: lillis

Men vännen inte bra! du borde ha den bästa sängen till den bästa soffan, ses snart:)

2010-07-27 @ 13:56:39
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0