Längtar tills imorgon



Denna låt ska spelas tack.


Igår hade jag en slappedag och gjorde bara det nödvändigaste (storhandla). Jag kollade även hela säsong 2 av The City, hihi. Avskyr Olivia i den serien!!! Idag är det lite svalare ute, har regnat inatt. A hade vaknat av det men jag hade bara sovit som en stock, var jätte trött imorse när jag gick upp också. Har tryckt i mig kaffe, smoothie och 2 mackor nu så jag BORDE vakna till, kanske en kaffe till.....


När A kommer hem ska vi till vetrinären och ta blodprov på vår hund och kolla så rabies-sprutan har tagit! Hoppas hoppas hoppas!!!! Måste se vad han väger också, jag tippar på 30 - 35....

Nej det får bli en kaffe till.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du titta på det på mtv.com? åh funkar ju inte för mig :((((

2010-07-24 @ 16:03:59
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0