17 - o7 - 1o



Idag fyller min fiskorv 8 månader! 


Vaknade vid halv nio och drog på mig träningskläder och gick ut en långrunda med min finaste. Innan frukost är det bästa och gå ut och gå! Ska göra det till en vana, minst 15 - 20 min. Idag blev det 40, gick genom parken vid alla hästhagar, mycket mysigt. Sitter och dricker kaffe + smoothie och ska snart göra mig 2 äggknäckemackor!


Ikväll blir det bio för mig, Ella och Ida. Vi ska se "Killers"


Ska städa och fixa i huset hela dagen tänkte jag. Vågar inte åka in till stan och parkera i små parkeringshus med A:s monsterbil, den är helt enkelt för stor för sånt + att det är Lördag = mycket folk och bilar... Annars skulle jag lunchat med Ella. Men jag skickade precis mess att vi kan luncha på Kaap Hoorn vid sjön, mega mys!



Nej lite äggknäcke ;)
Ha en fin dag.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0