Those should be the best memories

Fy satan vad skoj jag hade igår. Vi dansade tills våra fötter inte var gångbara, vi shottade tills vi kände ruset, vi skrek oss hesa i alla låttexter och vi hade så himla kul! Riktigt lyckad kväll, den ska jag leva på jävligt länge! Nu får det fan vara nog med alkohol, detox i Holland sen, haha.

Var först hemma hos Tilda och käkade oss feta sen blev det Tivoli och ett avslut på hederliga Le Cardinal.

Igår var vi faktiskt radarparet.


The blondies.


Gotte...


The moment när Caroline får syn på Brieosten.... Her favvo.


Världens sötaste tårta, god var den också.


Dondonna dök också upp med sin man.





The Birthdaygirl och Hedvig.



"Men mamma, jag kan röra i min egen driiiiink."

It's getting late but I don't mind, it's getting late but I don't mind....

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anja

Hii vilket härlig insikt gumman :)

Fina festbilder du lagt upp!!!

Jo, allt super med mig. Tog examen i fredags så det känns helt otroligt UNDERBART! :P

Vad är din plan inför våren nu? Själv är den instabil för tillfället.. Haha.. Lite lösa trådar och osäkra kort, vilket känns lite jobbigt. Men det blir nog bra till slut..

Hoppas du har det mysigt i Hbg, verkar ju så !! hihi! Ska nog åka ner nästa vecka eller något tänkte jag.

Pusspuss <3

2010-01-25 @ 17:51:31
URL: http://anjakarolina.blogspot.com
Postat av: Anja

Whaaat? Visste inte att ni skulle skaffa hund! Vad skoj! Ja då får du och göra närmsta tiden ;) varför just schäfer? Kan inte så mkt om den rasen, därför jag frågar!

Jadå, jag har som sagt trådar i luften.. Hoppas bara säcken knyts ihop snart - så att säga ;) hahaha...

Lycka till med valpen!! Flicka eller pojk? Ska heta?

Puss o kram

2010-01-25 @ 23:24:02
URL: http://Anjakarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0