Sol, bad och massage

Vi är ju lite före här i Thai så vi fick känna på år 2010 före er där hemma och det började väldigt bra. Vi satt på vårt gamla hotell i Patong och drack vin/drinkar och jag fick en mysig nyårs-kyss av min man. Nu är klockan lite över 18:00 på kvällen här och jag har precis avnjutit en massage, fy fan vad skönt det är. Helt avslappnad nu.

Ska åka in till Patong idag igen och få våra sista grejer av skräddaren. Alla har sytt upp mega mkt förutom jag och Tommy (Andys pappa). Han tog 2 skjortor och jag 2 kavajer, gillar den ena vääldigt mkt.

Saknade mina gossisar igår dock, men snart kommer jag faktiskt hem. Sista dagen imorgon här i Karon sen blir det en natt i Bangkok.

Jag uppdaterar självklart med bilder och grejer när jag kommer hem, nu har jag inte tid, jag måste jobba hårt på brännan förstår ni, känner dock att jag börjar fjälla lite, HELP!!!!

Miss and love u all.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

saknar dig med poppis!!! pusssss

2010-01-01 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0