Nu är jag redo

Ibland får man bara en känsla
En känsla av att veta exakt vad man vill
Nu vet jag vad jag vill
Exakt vad jag vill
Och det känns så himla skönt





Legat vaken halva natten med halsont, snackat skit med bästavänner och tänkt på framtiden. Andreas väckte mig vid halv tolv och idag känns halsen lite bättre och jag fick en klump i magen för jag saknar min man så mycket nu. Lite mer än en vecka kvar, det ska vi klara. Önskar jag kunde dela mig och vara på två ställen samtidigt.

You  know  that  I  love  you ,  you  know  that  I  need  you.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anja

Iiiih vad är det du vill snuffis?

Söta ni äääär <3



puss

2010-01-21 @ 20:46:48
URL: http://Anjakarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0