När längtan inte leder någonstans...

Lyssnar på Melissa Horns skivor varje morgon, mysigt.

Drog ner på stan idag lite över 10 och mötte upp Caroline och Lollo. Hittade en mysetröja inne på Zebra och så köpte jag en hundbok till, haha jag kommer bli som besatt. Ni får ursäkta. Jag kommer inte BARA skriva om min hund men det kommer nog bli rätt mycket, just so you know! ;)


 

Gossetröja, visst?

Iallafall så fikade vi på Grand och snackade hur mkt skit som helst, har ju inte träffats och snackat med Lollo på flera år. Sen gick vi hem till henne och träffade hennes 6månaders söta boxerhund Silhas, väldigt söt. Var där i nån timme sen nu är jag hemma. Ska umgås lite med familjen och läsa hundböcker. Andy hade panik därhemma så hans polare kommer dit över helgen och hjälper till, haha. Vad hade han gjort utan mig? Inte skaffat hund iallafall. Snart är det min tur... Nu väntar 3 dagars jobb....

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0