Idag hände en rätt ovanlig sak..

mina vänner shoppade kläder men inte jag... är rätt stolt :)

Shoppade istället vitaminer, halstabletter och alkohol till morgondagen, då är det ju fest. Har kännt mig hängig hela dagen så ska bara vila här hemma nu ikväll och ta det lugnt på dagen imorgon. Sen är det 23års fest hos Mathilda, ska bli ypperligt trevligt. Saknar alla i Groningen! Massor. Ni vet vilka ni är. En vecka kvar sen är jag där, back to basics. Längtar sjukt mycket till USA nu också, saknar min fina engelska vän Jenna.

Men nej, jag ska inte längta så himla mycket, jag ska försöka leva i nuet och sen vips är man där. Man får faktiskt inte glömma bort och leva för dagen :)


haha världens fulaste bild på ida, myself och ella.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

hahaha fyllehuvuderna;) fan du är så välkommen! bra jobbat soppan, tänk på kroppen massa vitaminer e bra:) pöss

2010-01-22 @ 22:35:40
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Ella

Men kom hiiiit nu!!!

2010-01-22 @ 23:07:47
Postat av: sofie

jag kommer snaaaart! :) träning då eller? JADÅÅÅ!

2010-01-22 @ 23:10:43
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: carro

Älskar din sminkning här! Sexy!

2010-01-23 @ 16:20:28
Postat av: jenna

4 months n 3 weeks to go hun!!! USA here we come :) xx

2010-01-23 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0