Home sweet home?




FY FAN vad kallt det är här hemma, NOT FUN. Ge mig ett plan tillbaka till härligheten, värmen, sanden mellan tårna... Give it to me. Man kan ju knappt andas här hemma... Buhu. Alla är sjuka ovanpå allt! Så här sitter jag själv. Haha. Nej men det är ändån lite lite lite skönt och vara hemma ;)

Lite bilder perhaps?

jag släpper iväg en ljuslykta



fina stränder. dettaa är freedom beach



man måste ha egopics från thailand också, en från stranden och en från nyårsafton



jag fick min nyårskyss, bra start på 2010



happy hour varje dag



munkar fanns det gott om vid alla hundratals tempel



vårst sista hotell i bangkok, mys


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0