Börjar få ångest

Nu när jag inte har ett gym jag kan träna på börjar jag få lite ångest, tycker att det fortfarande är för kallt för powerwalks.. Jag hatar kyla... Ligger i min säng och gör situps, försökte cykla på mammas spinningcykel men det är verkligen det värsta som finns. Nej, jag får hänga med Carro på S.A.T.S och träna där i dagarna.



Idag vill jag ner på stan och fika, jobbar på att få med mig Issa ner. Sen ska jag Caroline och Malin åka och hälsa på Carolina och hennes söta lilla bebis. Längtar.

Nu ska jag ta en varmt bad, är så frusen.
Ha en fin dag.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

gosse då!! det är inte alls för kallt. jag gick en timme tidigare! mega skönt när man fått upp värmen. snart blir det gymmet också. 1mån kvar till beachen nu får man ligga i. Ses imon ju! Puss

2010-01-11 @ 15:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0