Monday bloody monday



Sorry för kassa bilder, tagit dom med iPhonen.
Lille Dex växer och lär sig nya saker. Han var SÅ DUKTIG när jag hade tjejerna här. Brydde sig inte om att vi hade hög musik och skrek när vi pratade, han sov i sin lilla korg ändån. Han är mycket bättre med kiss och bajs rutinerna också. Nu håller han sig längre och det händer inte olyckor alls lika ofta, min lilla vovve. Vi har precis tagit en tupplur i soffan, var ute på en prommis innan, det är ASKALLT. Varken jag eller Dex gillar snö tror jag. Nej, jag ska nog steka lite bacon och ägg. Ha en bra måndag.
XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

ÅH! lille dex, snart kommer jag :D myyysigt ska det bli! ;) puss love

2010-02-08 @ 13:21:38
Postat av: Anonym

Hey babe, could you sent me some crazy pics of the night? I forgot my camera. owww and how was the rest of the eve? Was it late? XOXO

2010-02-08 @ 13:43:33
Postat av: sofie

Fiek: Hi hunny. I did'nt have a camera, it was just elena and ida, so i am waiting for them to send me :) and the rest of the night was good, we went home an hour after u went. did i answer you on your text-message?? i don't remember if i did... sorry if i did'nt..... XOXO

2010-02-08 @ 15:40:31
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0