Min födelsedag!

Jahapp. Vilken underbar natt. Dex har lätt tagit min del av sängen hela natten så jag fått krypa in till A som inte har mått bra och tyckt att jag vart jobbig och jävlig. Kände mig inte helt välkommen i min egen säng. Sen fick jag gå upp för en 20 minuter sen med djävulshunden-himself (han har ett jävla morgonhumör) och A har förmodligen glömt att det är min födelsedag för han har inte sagt grattis än. KUL! Dessutom är han sjuk så jag får väl ta hand om honom idag istället för tvärtom. Sen var det något klabb med Mulberry ordern också, man var tvungen att bevisa att det var vårt kreditkort och bla bla bla så blev där massa svårigheter så vem vet om jag får någon present överhuvudtaget...

Imorgon kommer iallafall min familj + A:s päron och det är en födelsedagspresent i sig. Jag längtar. Massor. Imorgon ska även Dexter till vetrinären och få 2 sprutor till och jag ska kasta ner ett avmaskningspilla i hans hals. Nej nu ska the devildog ha mat, annars skäller han sönder alla i närheten.

Ha en bra dag.
XOXO




Update:
Andy kom ner till mig och sa grattis när Dex hade fått mat och jag har bestämt födelsedagslunch med tjejerna, kan bli ett glas vin/skumpa till det för att lyxa till det. Ska upp och duscha nu och göra vid mig. Fått massa söta kort idag också från min släkt. Ett av korten såg ut såhär, från farmor:

Kan ni se vem det är? Jävligt söt faktiskt. :)

Tack alla för alla gratulationer! Ni är bäst!
XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

GRATTIS POPPE!!! :D hoppas din dag blir bättre! ringer dig senare ;) love u!

2010-02-24 @ 09:02:51
Postat av: Lollo

Grattis på föllsen! Du får säkert en bra dag i slutänden ändå!

Nu blidde det iallafall rätt dag haha! :P

2010-02-24 @ 09:17:32
URL: http://silahs.blogspot.com
Postat av: Helena.

Grattis sötaste Sofie. :) Hoppas du får en bra dag, trots gnällig kille och skällande hund. :)

2010-02-24 @ 10:02:06
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: tuudan

Stackars Sofie! Jag tror nog att han har en härlig överraskning till dig ändå hihi. Grattis på födelsedagen!

2010-02-24 @ 10:16:03
Postat av: sofie

Carro: Tack goss, vi hörs sen.



Lollo: Haha ja nu är det rätt dag! Tack så mkt!!!



Helena: Tack så mkt !!!!



Ida: Tack så mkt söt!

2010-02-24 @ 10:46:17
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: josefin

grattar dig har med! :) stort grattis, hoppas du far dina paket! Maste man ju ha pa den "stora" dagen! stor kram!!!!

2010-02-24 @ 11:17:25
Postat av: johanna

Grattis :) Hoppas du får en bra dag.

2010-02-24 @ 14:24:35
URL: http://johannaeo.blogg.se/
Postat av: Lill Ida

Fy fan vad vilken söt trollunge:)

2010-02-24 @ 17:19:58
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0