Lördag och massa att göra

Har precis käkat frukost, varit ute och bajsat med Dex, gett han mat, låtit han typ säga hej till en annan hund (han blev livrädd) och sen torkat lite kiss i köket för Dex ville att pappa skulle vakna. Haha. Tänkte dra och träna så fort A vaknar. Då blir det ett HÅRT pass för att jag inte tränat på 2 dagar sen ska jag köpa hem lite gott till ikväll, ska bjuda på kycklingswrap och en nyttig fruktig efterrätt. Man skulle mixa hallon, hallonsylt och vaniljyoghurt så tänkte jag toppa med hackade nötter och choklad. Gott va?


Ha en bra dag.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

poppe!! jag vill ringa dig idag, när kan du prata? skicka ett sms till mig med ditt hemnr och vilken tid jag kan ringa :) Pusss

2010-02-06 @ 10:32:57
Postat av: Lill Ida

oj, oj sofie:) mumsig efterrätt:)

2010-02-06 @ 14:49:30
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: E

skippa hallonen på min haha. me dont like. F´låt. haha

2010-02-06 @ 15:40:07
Postat av: sofie

E: haha, vill du bara ha mixad yoghurt då??? ;) jag har gjort en till dig så du får se om du gillar eller inte. :)

2010-02-06 @ 16:36:06
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0