Jävla skitväder

Det är verkligen sjukt mkt snö ute och det ösregnar och det slutar inte heller. Jag och D var precis ute, han kissade så nu ska jag försöka få han att vila. Han bajsade inne innan, fy fan, haha.

Vi har mest suttit på golvet idag och lekt med lilla Dex, han är så go. Det är inte en lugn stund. Vi har även börjat kolla lite mer om vi ska byta bil för den lille växer fort och kommer bli stor som en häst.

Pappa (Andy) är iväg och köper hundstängsel på IKEA, sen ska jag köra och handla mat om jag orkar, vi har annars så vi klarar oss idag. Matchen blev förresten inställd pga vädret så det blir myskväll för oss i familjen. :)
Dexter har en jävla hosta och det låter som om han ska kräkas så fort han ska vila... Får kolla det med the vetrinär på Torsdag...

Ja jag bara babblar på, måste komma igång med träningen imorgon, yes, imorgon kör vi!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hostan ska du nog kolla upp så fort som möjligt! Han kan ha fått kennelhosta, lunginflammation eller hals- eller näshåleinfektion. Och det måste ni till veterinären med så fort som möjligt han är så liten också ju. Hoppas ni har det bra, Pussa Dexter från mig!

2010-02-02 @ 17:02:26
URL: http://silahs.blogspot.com
Postat av: Fiek

Welcome back! CU soon hun! :)

XOXO

2010-02-02 @ 18:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0