Godnatt.


Nu är min dag snart slut.
Slut på att säga:
- Jag får äta munkar till frukost, det är ju min födelsedag.
- Jag får käka club sandwish och kränga nästan hela tallriken, det är ju min födelsedag.
- Jag får shoppa idag, det är ju min födelsedag.
- Jag behöver inte städa eller tvätta idag, det är ju min födelsedag.
- Jag får käka massor med glass på kvällen, det är ju min födelsedag.
- Jag behöver inte gå ut med hunden, det får A göra, det är ju min födelsedag.

Ja, nu är det slut med det.
Nu ska jag sova.

Imorgon kommer jag vara smått bitter för då ska jag städa, åka till vetrinären med Dex, handla det sista och baka. Fast baka ska bli rätt kul. Tänkte göra chokladmuffins, mumma! Sen blir jag lätt glad framåt kvällen, för då kommer snart våra VIP gäster, wii!

XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

ÅH! idag kommer dina päron! ;) hälsa dom så mycket! PUSS!

2010-02-25 @ 11:00:07
Postat av: sofie

Åh jaaa! det ska jag goss! PUSS

2010-02-25 @ 11:45:02
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0