Fredagsmys

Blev lite shopping med tjejerna idag, hittade en fin klänning, ett fint halsband och ett par öronhänge. Kan visa sen, har inte haft tid och packa upp det (eller min feta resväska). Dex tar all min vakna tid känns det som. Skulle dra och träna innan men då hade någon antagligen dratt i brandlarmet så alla portar till både gym och affär var stängda så jag fick snällt vända och köra hem igen, typiskt! Får åka in imorgon om jag hinner, måste köpa lite mat och vin till brudarna som kommer över imorgon på lite käk och skitsnack. Blir jag, Elena, Ida och Fieke. Mysigt.

Dex har varit duktig idag, förutom några missöden så börjar han fatta att man ska kissa och bajsa ute, det är när vi tappar fokus för en stund och inte lyssnar på honom som han råkar kissa inne. I blame myself.

Jaha, imorgon är det Lördag.

Godnatt babes.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

Du är fiiin i håret:) yes ses imorgon:)!, tänkte oxå träna men jag drar nog tidigt på morgonen. Sov sött:)

2010-02-06 @ 00:11:25
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0