Världens bästa



Världens bästa föräldrar fyller år idag!
De är lika gamla då de fyller år på samma dag och de har varit tillsammans sen de var 13 år gamla, det kallar jag äkta kärlek och ni ska veta att jag kommer skratta mig lycklig om jag någongång i mitt liv uppnår den kärlek ni har tillsammans!
Ni delar allt, tillochmed er födelsedag och jag är så stolt över att ha ER som mina fina föräldrar, som alltid finns där för mig och som ställer upp no matter what.
Ha en fantastisk dag! Önskar jag var hemma och kunde krama om er och bjuda ut er på middag! Men snart kommer jag hem och stannar ett bra tag!
Älskar er mest i hela världen Mamma och Pappa! NI är bäst.


Kommentarer
Postat av: mami

tack världens bästa dotter,älskar dig mest...

2010-12-14 @ 13:03:43
Postat av: Aaron

Happy Birthday to the parents! Your love and appreciation for them is the best and sweetest gift of all.

2010-12-15 @ 11:18:34
Postat av: Lottis

Såå fiint skrivit av dig Soffipropp...visst e min sis o svåger bara bäst!

2010-12-15 @ 16:40:07
Postat av: sofie

Lottis: Tack så mycket, skriver ju bara sanningen ;) Klart de är bäst! Du med moster!! Puss

2010-12-15 @ 17:55:42
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0