Min duktiga kille!

Har precis varit ute en långis med min fina. Han var lös nästintill hela rundan och var så duktig så! Han älskar snön så han hoppar glatt runt och leker som en galning med sig själv! Det är lycka och se sin hund så lycklig ska jag tala om för er!


Sitter och försöker klura ut allt jag måste ha gjort innan vi åker nästa vecka! Tusen saker! Vet inte hur jag ska få in allt i bilen då vi är 4 personer men det är ett senare problem! Våra möbler har idag anlänt till vårt hus där hemma förresten, ser fantastiskt ut! Kanske kan min och Andreas kombinerade smak bli bra trots allt?

Tänkte antingen dra till gymmet eller ut och springa i snön! Funderar på en joggingrunda men det får bli i eftermiddag! Tänkte dammsuga lite,  hänga tvätten och sen dra ut och fixa lite ärenden!

Hoppas ni har en fin Fredag mina vänner!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0