Kassa karaktärer

Vi skulle sitta hemma och käka brie i myskläder igår. Hmm, blev som vanligt inte som vi tänkt oss! Blev en svängom på stan och det var skoj och träffa lite folk och dricka massor med goda drinkar med mina fina vänner! Caroline beställer Cardinals starkaste drink "så att hon inte ska behöva dricka mer sen" och för att inte bli bakfull.... Vet inte riktigt hur hon tänkte där men hon är ju ingen raketforskare direkt, haha! Men hon är världens bästa och jag är alltid lika lycklig i hennes sällskap <3


Nu sitter jag i vårt hus och myser i soffan. Ska kanske träffa Emma ikväll. Har varit och köpt servis, glas och massa inredning idag med bästaste mami och papi, så himla roligt! Andy hittade en fin matta till vårt vardagsrum så allt börjar falla på plats. Är så himla lycklig just nu att jag är rädd att spricka!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Alex

Hahaha raketforskare, veeeeldigt kul tyckte jag :) Poppe happy=makes me happy!!! Ses imon! Puuss

2010-12-26 @ 22:18:46
Postat av: Anonym

Får vi se lite bilder på och i ert hus ?



Nyfikna!!

2010-12-27 @ 10:48:17
Postat av: sofie

Alex: Haha visst är jag roooolig? ;)



Anonym: Ja nu har jag lagt upp massor! :)

2010-12-27 @ 16:22:23
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0