Home our home

Äntligen äntligen äntligen!
Nu sitter vi här hemma i VÅRT hus! Det är så fint och det känns redan som vårt hemtrevliga hem trots här inte är inrett med detaljer och grejer! Åh jag är så lycklig, kan inte ens beskriva!
Vi sitter och skålar i öl och vin i vår fina stooora soffa och livet kan inte bli mer perfekt.
Imorgon är det julafton och jag ska hem till mina föräldrar. Vad konstigt det kändes och skriva, att jag ska hem till mina föräldrar, det har alltid varit mitt hem i Sverige, i hela 23 år!
Nej snart ska jag inviga vår säng och våra nya sängkläder i vårt nya sovrum i vårt nya hus! WONDERFUL!


Vi körde altså hem imorse då matchen som skulle spelas ikväll var inställd, lyckliga var vi när vi satte oss i vår fullpackade bil vid halv elva imorse och styrde hemmåt, till vårt eget hem. <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

myyysigt, kan har sänt dig ett mail;:)

2010-12-24 @ 08:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0