Drinking coffee...

...och funderar över mitt hår.


Beställde tid till idag på Toni & Guy hos en svensk tjej (så skönt för då kommer hon förstå precis hur jag vill ha det), och jag är lite nervös. Har inte rört min hårfärg på mer än 2 år! Det är altså min naturliga hårfärg jag ligger inne med nu. Jag vill ljusa upp det lite i höstmörkret, lägga in lite ljusa områden och kanske bleka det lite mer i topparna! Ida har tjatat på mig att göra detta länge och mitt hår var faktiskt rättså blekt i hårtopparna i somras men nu är det gone again! Såg en söt tjej göra något liknande med sitt hår och det blev svin snyggt! Så ni får se sen ikväll när jag kommer hem, det kommer nog ta ett tag!
To be continued!
Wish me luck.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0