you move like wow!


Idag var jag blommigt klädd. Köpte bland annat en vit mysig skjorta på stan idag, men det var inte allt. Köpte också de efterlängtade bootsen jag spanat på länge samt en tunika och ljusstakar till vårt hem! Kika in lite senare så ska jag visa!

Är helt slut efter allt springande i 25graders värme! Plötsligt var sommaren tillbaka? Förstår mig inte på detta vädret... Erkände idag för höstälskaden Ella att jag längtar lite lite till hösten, typ 15 grader, fina färger på löven osv... Det är så mysigt! Sen vill jag MAX ha 1 månads vinter och sen vår igen tack!

XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

åh är elena också en höstälskare! jag gillar det ;)

2010-08-20 @ 18:38:28
Postat av: Ella

JA hösten är bäst!

2010-08-20 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0