telefonkö.


- det är för närvarande kö, vi ber er därför dröja kvar.



Har precis suttit i telefonkö till Najaden, mina piller är slut, i need more, inga barn här inte!!! Fick tid på Måndag, skönt! Fick även goda nyheter, A är ledig på Lördag så vi kör härifrån Lördagmorgon och den glade dansken hänger också på! MYS! Blir nog lite vin och mys på Lördagkväll sen ska vi jobba hårt i huset på Söndag, längtar! Mitt fina hus!!!

Vill lägga till en speciell rad till älskade Alexandra som fyller år idag, grattis!!! Önskar jag vore hemma!


Nej lite kaffe och flingor sen ska jag ner i stan och möta upp Ida och Lena för lite lunch och shopping!

Ha en fin dag.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

du är den sötaste nosen ever!!! tack så mkt!! ses snart babe

2010-08-24 @ 11:09:22
Postat av: dannjella

du får lägga upp bilder på huset sen :D

2010-08-27 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0