me-day

god eftermiddag darlos.
sitter här nyduschad och doftar "strawberrys and champange" från älskade VS! påminn mig igen varför det inte finns i europa? har varit iväg och solat och tränat, så skönt! blev 5 km på crossen (sen dog jag) och efter den lite ben, mage och rygg i vanlig ordning. känns så skönt efteråt! köpte hem vaniljmuffins som jag och A sitter och smaskar på nu till kaffet, så där blev träningen förgäves, haha! äesch, jag orkar inte bry mig så jätte mycket. säger som blondinbella "hellre en fettvalk än ett rent helvete".
bokade bord på BÄSTASTE Bonasera på Lördag där jag, Carro och Daniella ska avnjuta god middag och MASSA vin! Hihi, längtar! nej nu ska jag och A kolla på "human target". so long.
XOXO

Kommentarer
Postat av: rose

ojojoj, huvudvärk och riva tak och dra tapeter kl 8.00 på morgonen låter inte som en trevlig söndag haha

2010-08-26 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0