husrenovering

hej mina fina.

kom precis hem till mina föräldrar. kört brumbrum bil hela natten med en redbullenergisk dansk och en trött andy (och självklart en trött Dex i bakluckan). kom hem vid tio och då dog jag i sängen två timmar men andy som inte hade sovit mer än en halvtimme på hela natten åkte direkt till vårt hus och började riva och greja. jag gick dit så fort jag vaknade och hittade till min förvåning två golvförslag som gillades. lutar nu mot svart trägolv i vardagsrum och mitt vita på ovanvåning. vi planerade även för ett litet badrum där uppe (utan dusch nu) så att sovrummet blir större. sen har jag rivit tapet och käkat pizza och nu (när andy äntligen somnade som ett barn i soffan) så kunde jag åka hem till min älskade familj.

caroline droppar förbi vid sju med en mini-vinare sen drar vi vidare till bonasera för lite käk och vin, och en drink eller två på stan! imorgon är det frukost i vårt hus klockan 10:00 och sen börjar det renoveras för fullt igen! sådeså!


ses i dimman.
XOXO

Kommentarer
Postat av: jonna

ta ett litet kort på ert renoverings objekt :-)

2010-08-28 @ 19:44:03
URL: http://jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: mathilda

eller hur! :D biiiiilder! :)

2010-08-29 @ 16:20:17
URL: http://lilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0