home is where ur ♥ is


Åh jag vill hem.
Jag vill hem till min bästis.
Jag vill hem till min mamma, pappa & bror.
Jag vill hem till mina underbara vänner.
Jag vill hem till min sis.
Jag vill hem till min stad.
Jag vill hem till min släkt.
Jag vill hem till mitt hus.


Jag vill gosa med mina vänners bebisar och dricka drinkar ute på stan. Jag vill skratta tills jag gråter och kramas tills jag fått nog! Jag vill studsa fram på kullagatan och säga hej till varannan person jag möter. Jag vill sitta på fik och snacka minnen och framtid. Jag vill gå ut och äta i högklackat och dricka vin. Jag vill dansa tills mina fötter blöder. Jag vill skratta mitt i natten då det borde vara tyst. Snart så. Snart är jag hemma.

XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

o då ska vi göra ALLT det där! :D

2010-08-25 @ 12:24:00
Postat av: sofie

Åh jag längtar!!!!

2010-08-25 @ 12:26:43
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Matilda Alqvist

Hello girl!



Skulle bara meddela att jag kollat på det där golvet hos bjoorn.se. eller fick rättare sagt en provbit hemskickade, och det var inte sådär fint, vitt och lantligt det såg ut på bilden. Mer åt det gula hållet.



Dock svårt att se på en liten provbit, men inte alls vad jag tänkt mig. Så jakten på det perfekta vita golvet fortsätter ändå.



Vi seeeis i svängen snart kanske!

Puss&kram

2010-08-25 @ 13:50:49
Postat av: sofie

Matilda: Men usch, gulaktigt? GILLAS INTE! Vi kollar golv nu från optimera.se !!! De länkar till bra skit, hittade våra golv där, ska åka och kolla ut när vi kommer hem! Kolla där!



Ja vi ses förmodligen in svängen!

Puss!!!

2010-08-25 @ 14:22:34
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Matilda Alqvist

ja, tarkett golven hittade vi hos bosses mattor. lutar åt dem. men det är sjukt svårt att bestämma sig om man inte får se det irl, för som sagt, färgen kan ju se helt annorlunda ut när man får se det live.



Lycka till med allt! Var är de ni förresten köpt hus? :)



Puss

2010-08-25 @ 15:26:41
Postat av: sofie

Matilda: Åh vi har köpt hus i lilla skuttbyn Påarp där båda våra män är ifrån om jag inte minns fel? ;)



Puss

2010-08-25 @ 15:44:17
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: carro

Men asså har jag missat ngt? Ska du bygga hus matilda? :D Eller bara byta golv kanske.. ? :) PUSS

2010-08-25 @ 22:03:11
Postat av: sofie

carro: haha du är så söt! tror hon ska byta golv i lägenheten my love. :)

2010-08-25 @ 22:09:41
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0