företagsekonomi

Sitter och pular på min kurs jag just börjat läsa. Försöker så gott jag kan utan böckerna (de ligger och väntar på mig hemma i Helsingborg). Vår första uppgift är att beskriva ett företag på 3 sidor och jag valde H&M. Hur ska jag kunna hålla mig från att typ lägga in bilder på allt fint de har?! Ska ta med mig datorn hem och plugga lite i veckan också, ska vara inlämnat den 5 September. Tycker dock det är kul och ha något och göra.! Vem vet, en vacker dag kanske jag startar mitt eget företag? :)
Ska fixa det sista med packning snart och fixa det sista. Bilen rullar hemåt mitt i natten...
XOXO

Kommentarer
Postat av: jonna

Självklart skall du satsta på eget företag. Tänk att sitta där när man är gammal och kunna titta på och kanske ta på något som man skapat själv :-) Jag tycker det är GRYMT!



Tack så mycket - jag älskar jackan! En riktigt bra investering om du frågar mig.. hihi

2010-08-28 @ 13:29:03
URL: http://www.jonnalauhage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0