TheBestThingsInLifeAreFree

Mina fina pojkar. 



Solen har varit framme idag och gjort min dag lycklig. Nästan 20 grader och det har varit en underbar dag. Varit på lektion och övat på mina språkkunskaper och varit ute på långa promenader med min fina vovve samt tränat med honom. Han lär sig himlans fort och är så duktig så man blir tårögd :)


Andy är iväg på ngt event med laget så det är jag och Dexter ikväll, han är jävligt gnällig och skällig just nu men ändån världens bästa vovvsing!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Josie

söööööde dex :) Hoppas allt e bra med er! förresten när e ligan slut för din karl?kraams

2010-04-06 @ 19:39:44
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: rose

Så fina bilder Miss you all. Kommer snart haha

2010-04-06 @ 22:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0