I love it.

Heeej.


Såhär glad försökte Chribba se ut igår FAST hans MFF förlorade, hihi ;)


Pesse och Jonas var glada för att HIF vann så dom drack öl :)

Sorry att min uppdatering inte är den bästa just nu men jag har mkt och göra. Igår sprang jag runt som en galning med mina vänner och hade myskväll på kvällen, gillar det!!! Idag börjades dagen med ett gynbesök (not nice) för nån cellprovstagning sen köpte jag hem bullar till mig och Alexandra, mumsigt. Därefter gick jag ut och gick med Lollo och Sillen i 1½ timme, skönt! Sen däckade jag i sängen vid tolv och vaknade vid halv tre, ooops.

Sen gjorde jag mig lite lunch och diskade upp diskberget här hemma så pappa blev väldigt glad när han kom hem från jobb. Så gick vi och hämtade ut mina grejer från Ellos på Ica, ett par nya gummistövlar och två klänningar. Mkt fint mkt fint.


Mina nya gummistövlar, mega sköna!

Asså nu haglar det igen! Haha. Det var nyss blå himmel och sol!? Jädrans aprilväder. Idag tog en av mina bästa sitt körkort, GRATTIS DANIELLA! Hon kommer och hämtar mig nu så ska vi till Väla och byta min bikiniöverdel och fika, mys!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0