Las Vegas, Los Angeles & San Francisco

En av mina drömmar kommer förhoppningsvis bli sanna i Juni 2010. Jag, Andreas, Jp och Jenna planerar för fullt en tripp till U.S.A då vi landar i San Fancisco och tar oss vidare till Las Vegas och Los Angeles under 2 veckors tid. Alla pusselbitar ska bara passa sen ska vi boka. Jag håller verkligen tummarna! Vilken dröm!

Kollade lite hotell, varför inte bo på det berömda Palms hotell?


Och i San Francisco så kan man åka till Alcatraz och gå rundtur, ni vet fängelset som ligger på en ö där massor med filmer spelats in?

Åh jag drömmer drömmer drömmer. Jag älskar att resa, det är det bästa som finns. Idag är det exakt en månad till Thailand och ni förstår inte så skönt det ska bli och komma iväg på en solsemester. Gaah.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0