Julen närmar sig

Var på Tuinland innan och där har julen flyttat in minsann. Köpte en fin ljusstake till köksfönstret och letade fram vår julren och placerade honom i vardagsrummet, nu känns det lite juligt iallafall, jag menar, jag kommer fira min julafton på ett flygplan så jag får mysa till det nu innan känns det som! ;) Varit och tränat precis, ska verkligen försöka att gå varje dag och hittills har jag klarat det, kan bli svårt på Söndag när det är match dock. Andy ska iväg och sparka boll med små fotbollspojkar så jag tänkte passa på att kolla lite Gossip, 90210, The Hills och The City, en riktigt tjejig kväll! Sen kommer han nog hem vid halvåtta så då ska jag laga fläskfilégryta! 

Hoppas ni mår bra.
Saknar min sis <3

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sis

Åh va mysigt med julpynt... Ska bannimaj pynta med mina 2 stjärnor imorgon!

Saknar dig också söta! Typiskt att dom inte vann i lördags så jag hade kunnat ragga upp nån i laget och flytta ner och bara ha det gotte med dig!

Träna, dricka vin, shoppa, mysa sånt som vi är bra på och dessutom då fått en kille :-)

Jaja, bättre lycka nästa gång!

LOVE YOU

2009-11-25 @ 16:55:32
Postat av: sofie

Sis: Haha ja precis, du får hälsa på oftare baby!! :D Så mysigt och ha dig här ju!!!

Love u to.

2009-11-25 @ 17:29:45
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: carro

åååh mysigt med tjejmys! idag har jag också myyyyst! har bakat och ikväll efter spinningen gjorde jag hemmagjord toastskagen (för att fylla på mina förlorade kalorier) så hade vi räkmys. :) sen lämnade min man mig för bengan så nu har jag kvalitetstid med mig själv.. kollar bonde söker fru o dricker te! SAKNAR DIG!

2009-11-25 @ 20:27:09
Postat av: sofie

carro: läste att ni bakade, blev sjukt sugen på hallongrotter, vi får ha en bakdag när jag kommer hem tack :) saknar dig massa bästis.... kom hiiiiiiiit och keeeela! jag har också tränat idag, fast nu suger jag på en mörk chokladbit, var tvungen, det är kvinnoveckan!! ;) <3 Puss!!!

2009-11-25 @ 21:39:58
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Maja.

Kul att äntligen få julpynta lite här hemma:)

2009-11-25 @ 21:57:15
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

mysigt när julen närmar sig! :D

2009-11-25 @ 22:26:36
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0