Sömn är något jag älskar

Oooops. A ringde och väckte mig 12:00 idag! Haha. Snacka om sjusovare. Jag älskar att sova. Hade kunnat sova hela dagen om det vore så! Men jag fick lite panik och hoppade i mina träningskläder och käkade frukost. Väntar på att A ska komma hem med bilen så jag kan dra iväg och träna. Igår hade jag en mega slappedag. Hade ont i magen och småhuvudvärk hela dagen så jag låg mest i sängen och kollade filmer och tv, mys!

Denna outfiten tänkte jag köpa igår men jag kände mig lite tjock i den då kjolen vippade ut så mkt, men annars var det väl sött?


Usch jag måste få lite energi, är helt trött och hängig i kroppen. Tror träning är det enda rätta! ;)
Hoppas ni har en bra dag där hemma. Hoppas på antingen vinst eller förlust imorgon, för då kommer vi hem över helgen och vänder uppochner på HBG ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nä, du ska nog inte ha så vippiga kjolar. Jag passar inte heller i det. Konstigt nog ser man ju smalare ut när den är tight haha

2009-05-20 @ 14:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0