Ooooohhh wiiiieee

Tjenis.
Idag är typ det sista lugna dagen här i vårt mysiga hus. Imorgon blir det stress stress med fotboll och resor. Bokade resa hem på Måndag så jag hoppas verkligen att Groningen antingen vinner eller förlorar annars missar jag nog finalmatchen (om jag inte ändrar biljetten då förståss). Men det känns som om det är tid att komma hem till mina girls och min fina familj. Vad har jag gjort idag då? Solat och packat!




Ska iväg och handla hem lite mat snart. Känns som om jag har 100 saker att göra, är mega stressad. Kunde inte somna igår heller, låg bara och gick igenom allt i huvudet vad jag var tvungen att packa och vad jag måste fixa här i hemmet osv... Stress stress stress....

Hoppas ni har en stressfri Lördag!
Sen är jag ASnervös inför matchen imorgon, har redan ont i magen.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0