Kycklinggryta och flygande bilar

Gokväll!

Har precis avnjutit en sjukt god kycklinggryta, jag är lite stolt över mig själv att den blev så god idag, mumma. Efter jag hade avnjutit min egenlagade måltid framför HIF - Malmö så gick jag ut och tog en "eftermatencigg" och såg en flygande bil, men när jag tittade noga så var det bara en båt som lyfte över sin bil till land med hjälp av en lyftkran, men ändån, en flygande bil var min första tanke.. Haha.



Nu är det också helt bestämt att vi ska bege oss till Hollands huvudstad Amsterdam imorgonbitti och spendera dagen där med mysig lunch och spatserande på alla små mysiga gator. Nu kan vi också sega oss rejält i alla affärer då killarna stannar hemma! :) Annars pustas det och stönas så fort man vill gå in i en affär och titta lite! Hoppas på bra väder imorgon också! (fan, enligt dmi ska det bli regn i amsterdam imogon) Booooring. Aja. Lite regn har ingen dött av.

Puss på er.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut frukt är godis! :)

2009-05-05 @ 08:50:18
URL: http://mollibolli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0