KAN EJ HITTA PÅ RUBRIK

Tjenis.

Varit och tränat med E precis, blev 30min på bandet, 20 på crossen och lite styrka. Har inte så mkt energi idag då jag dammsugade hela huset innan träning! Imorgonkväll kommer A:s päron igen och jag ska även på tjejträff med alla fruar och kolla läget inför vår relesefest på Måndag, ni vet vi designade en väska? Den släpps på Måndag så där kommer vara catwalk, idolvinnaren ska komma och sjunga och det blir mat och dryck och vi har tvingat med våra män också, så det kan bli skoj! Ska kolla ett avsnitt 24 nu med andybandy sen ska jag laga kotletter, potatisgratäng och en god sås till det! Mummaaaa. Har köpt hem keks och brie som snacks ikväll, inget sockersött godis här inte! :)

Var ute och plockade fina blåa blommor i vår rabatt innan och så köpta jag lite vita tulpaner också, så nu står mitt fina blomsterarrengemang i vardagsrummet och ser fint ut. När A kom hem blev han helt ställd "Vart har du fått blommor ifrån? Guuud vad det luktar fräääscht!" Haha, jag har altså aldrig blommor hemma, men min kära E:s huslighet börjar smitta av sig, hon har alltid färska blommor hemma, me like.

Nej vad jag babblar. 
Hörs senare.
XOXO

Kommentarer
Postat av: E

Nu blev jag sugen på brie!!

2009-05-06 @ 18:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0