Just another manic Monday

Tjabba tjena hallå!

Vaknade för en timme sen. Har klätt mig i träningskläder, kastat in lakan, kuddfodral och påslakan i tvätten, käkat frukost och satt på diskmaskinen. Vad ska man göra nu då? A har förmodligen lektion idag också så jag får vänta till typ två halv tre tills jag får iväg och träna. Buhu. Segt och bara gå och vänta....

Jahapp, match på Torsdag. Vinner killarna så går de vidare och då skulle vi kunna hoppas på ledighet över helgen, förlorar dom så är de ute ur leken och vi har semester! Så ja, good things comes with everything! ;)



Förresten, var det någon som såg Filip och Fredriks Söndagsparty igår? Jag blev iallafall SJUKT sugen på att se SATC-film nummer två! Åh hoppas den är lika bra som ettan. Can't wait. Nehepp, nu ska jag försöka underhålla mig själv. Kanske lite DH avsnitt?

XOXO

Kommentarer
Postat av: diddi

jaa jag såg det, det e så bra:D

2009-05-18 @ 22:29:25
URL: http://dmathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0