IT'S A NEW DAY

Tjeena. Sitter och käkar bacon scrambled eggs på toast och så lite färska jordgubbar och ett glas vitaminer till det, hälsosamt va? :) Måste käka mycket nu så jag orkar med ett jobbigt pass på gymmet, har längtat. Funderar på hur jag ska orka att inte gå på gymmet nästa vecka om jag ska göra denna dieten. Mamma tyckte att jag skulle göra den dieten hon och pappa gör när jag kom hem istället.. Hmm jag får se hur jag gör. Om jag inte gör den ska jag iallafall inte käka något onyttigt nästa vecka och träna som en gnu! 

Nej nu ska jag kolla runt på lite bloggar och sånt.
Ha en bra dag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: sara

en liten fråga bara; varför ska du gå på diet överhuvudtaget?

2009-05-01 @ 13:24:00
Postat av: Sofie

svar sara: denna dieten jag funderar på att gå är en utrensnings diet som rensar ut all skit från kroppen samtidigt som man tappar kilon men dom går man förmodligen upp igen när man börjar äta normalt. så ja, jag funderar på den för den hade nog varit bra för kroppen :)

2009-05-01 @ 16:47:07
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0