Ingen fotboll och vattenpipa!

Heey.

Blev ingen fotboll då den inte visades på tv alls tydligen, boring! Så vi hittade Fiekes killes vattenpipa och satt och rökte och käka jordgubbar typ, tog ett glas vin till det och sen beställde vi hem sushi och satt och snackade om livets alla frågor! Groningen vann iallafall matchen i sista sekunden med ett noll. Lucky lucky!

Pics?


Just det, jag har bestämt mig för att inte gå utrensningsdieten. Jag är inne i ett rus av träningslycka och vill inte sluta när jag mår så bra av det (man kan inte träna när man går dieten). Så sorry, ni kommer inte få se mig plågas av matlängtan MEN jag ska däremot hålla mig borta från godsaker och äta mycket frukt och grönt! I längden är det nog bättre.

Nu sitter jag och A här i soffan och ska mysa lite framför teven. Ha det bra.!
XOXO

Kommentarer
Postat av: F

Hey! Nice match wasnt it? :) Cu soon!!! XOXO

2009-05-03 @ 23:08:27
Postat av: Anonym

Det gör du rätt i, rätt kost och träning håller alltid i längden!! :)

2009-05-04 @ 13:48:17
URL: http://mollibolli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0