I AM TIERD

Guud, igår blev jag och Elena pushade in till att vara med i catwalken för vår egendesignade väska. Jag har redan ont i magen och kommer antagligen ha det fram tills den dagen. Ska lätt köpa med en flarre stark alkohol och ha backstage! Det ska komma hundratals folk och typ alla tidningar i Holland och jag VILL INTE. Buhu... Tur som FAN är att jag går tillsammans med Elena, det var vårt krav, att vi skulle få gå två och två, men jag lovar er, jag kommer göra bort mig, ramla snubbla eller gå rakt in i något... Jag ska be Andy fota så kan vi ju hoppas att han fångar mitt pinsamma ögonblick så ska ni få se. Hon som vann Hollands next top model var där igår och skulle visa oss hur vi skulle gå och grejer... Jag ska dock inte gå som hon, då ser jag nog ut som världens största tönt! Jag ska visa lite bilder och så sen, men först, en asbra låt.



Vi fick lite besök igår också. Andys päron och deras vänner JanInge och Eva som jag inte ens visste skulle komma, haha. Men nu är här liv och rörelse iallafall. Eller ja kanske inte nu, de är och kollar Andys träning. Jag har precis käkat frulle, ska ta en cigg på altanen sen ska jag dra och träna med E när A kommer tillbaka.

Ha en bra dag.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, fan vad fin bloggdesign du har, vem har gjort den? Kan du hjälpa mig? Skulle bli så glad. Kram

2009-05-08 @ 16:23:29
Postat av: Elena

Men ditt snygga faaaan. Vilken bild. heeeet:)

2009-05-08 @ 16:29:41
URL: http://www.improveme.se/elenas
Postat av: sofie

tack så mycket! :) jag har gjort min design själv! gå bara in på http://www.designadinblogg.se/ så hittar man det mesta :)

2009-05-08 @ 17:02:26
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Matilda

det fixar du gumman : PUSS

2009-05-08 @ 17:42:03
URL: http://alqvist.blogg.se/
Postat av: alex

hntm liksom (hollands next top model) waaaanna be on tooop? :) önskar jag kunde vara där o se dig heting. ta en tequila innan, de hjälper mot allt :) puss love u

2009-05-10 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0