Haha tack Emelie

Jag fick precis igång min kamera och min kära sis har verkligen sett till att memorera att jag fick i mig en drink för mkt i Fredags (eller två)..... Herreguuud, hahaha, man har ju varit snyggare!

Här har ni iallafall lite pix från när jag kunde titta rakt fram;




Hmm ja sen kommer minnesluckorna ;) ILLA!

Jahapp. Jag, Andy och Mackan spenderade vår Söndagskväll i bilen. Vi lyxade till kvällen på Tysklandfärjan med räkmackor och godis :) Var hemma tre inatt, är fortfarande sjukt trött. Min man gjorde lunch till oss precis och drog till träningen som börjar strax. Jag sitter fortfarande i mys och kollar Oprah typ... Ska på ett möte till för den väskan igen ikväll, jag orkar egentligen inte.... Så ska vi verkligen köra till väskbolagets lokaler far away... Lite ångest...

Jaha, hoppas ni har en mysig dag. Jag ska försöka vakna till liv!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0