GoodMorning!

Ska ner på stan om en timme och luncha med mina svenskbrudar. Killarna är på Kaap Horn och har avslutningslunch och vi fick inte hänga på! Haha. Jahapp. Jag börjar få lite panik. Tänk så åker Groningen ur på Torsdag? Då åker vi liksom hem för gott på Fredag? Jag måste packa och städa och tvätta och fixa och trixa.... PUH! Jag får väl börja packa så smått.

Andy; Du behöver ju inte ta med dig skor och sånt hem, det har du väl hemma?
Jag; Men klart jag måste, dessa är ju nya OCH somriga!
Andy; Men du har ju typ 10 skor hemma, du behöver ju inte ta med 10 till....
Jag; 20 typ har jag hemma, och jo, man behöver alltid 10 till...

Hmmm hur ska detta gå? Får hoppas på att bilen blir större... Men tacka gud att vi tar bilen hem, annars hade jag dött! Om man bara hade fått ta med EN väska max 20 kg, HAHAHAHAHA good luck!

Nej nog om packning, jag blir bara stressad.
Ha en bra dag.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej



vadå ska ni åka hem över sommaren eller för gott? fattade inte vrf han gnällde över dina skor.. vadå skulle du slänga dom om ni ändå flyttade??!?! :P:P



Bra blogg, kram

2009-05-19 @ 11:55:17
Postat av: annika

hej hej lilla söta sofie!!

nu e det den här förbannade bakgrunden igen=P hehe neeeeeed help!



när man gjorde i det programet så kunde man inte göra de speciellt myk på längden. hur fick du plats med så många kort utan att det bröts av som de gör på mina o alla bilder kommer igen= Har ju bara 3 kort ner o fick ba plats med 5 kort på bredden.



Hur fick du ditt så fint???



puss

2009-05-19 @ 13:26:01
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: sofie

Svar Anonym: Nej altså vi åker bara hem över sommaren, vi kommer ju komma tillbaka hit, så jag kommer verkligen inte slänga mina skor! Haha. Men Andy förstår ju inte att man vill ha med typ allt hem, killar är ju inte lika mkt för skor och kläder som vi tjejer är vettu ;) Kram!

2009-05-19 @ 15:10:31
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha jag känner igen det där. Jag är på samma nivå med packningen. Bara det att jag måste flyga :P Tur att jag har mitt silverkort då får jag iaf ta med 30 kg. Men ändå. Man kan inte slänga ngt heller :P Vi brudar alltså ;) Önskar er alla lycka med packningen och vinst. ;) Pusspuss

2009-05-20 @ 18:41:59
URL: http://alqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0