En boll och 22 män

Aa fotbollsmatch idag. Den sista i ligan faktiskt. Då gör min man ett fantastiskt fint mål ovanpå det och Groningen avslutar ligan med en vinst med 1 - 0. Så det var lyckat idag kan man säga. Shit det känns helt sjukt att det var sista matchen idag. De ska dock spela playoff nu men det närmar sig mot sitt slut. Jag ska mer eller mindre packa ihop mitt liv här och åka hem till HBG snart och vara hemma lääänge läänge!

Jag kan bara hoppas på att allt är likadant efter sommaren och att alla svenskar är kvar här, men det är osannolikt i denna världen känns det som. Men jag hoppas hoppas hoppas på ett likadant år med massor med svenskar och fina vänner. Det är fan ett hårt liv ibland, man skaffar vänner överallt och rätt som det är så tvingas man lämna varann för olika länder samtidigt som ens nära och kära hemifrån alltid är långt borta.

Men nej, jag får bara tänka positivt eller inte tänka alls och ta dagen som den kommer.
Morgondagen är jag dock jävligt nervös för.


Jag hoppas inte på detta fall iallafall.
Wish me luck.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Jag tycker att du är både att du är modig och stark som tagit det steget att flytta från vår trygghet här i Helsingborg. Jag ser upp till dig, och din styrka. Kram Helena.

2009-05-10 @ 22:10:10
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: sofie

Svar Helena; Tack så jätte mkt, det värmde!

2009-05-10 @ 22:21:01
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Godmorgon hjärtat!!!!

Vilken grej alltså, så du ska gå modevisning o allt med er väska:) Det är ju superdupercoolt;)

Det kommer gå kalas bra ska du se, en sånn snygging som du kommer göra fullständig succé;) Mysigt att du är på gång hemmåt snart! När bär det av? Du är saknad här hemma! Ha en mysig dag. Nu ska jag till IKEA o inreda;) haha! Puss Puss pussmy love

2009-05-11 @ 07:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0