WHY

Ibland så förstår jag mig inte på vissa människor. Ibland vill jag bara stänga av och inte låta någonting beröra mig. Tänk så lätt livet hade varit om man hade kunnat göra det. Tyvärr måste man stå ut med det hela.


Incompatible, it don't matter though
'cause someone's bound to hear my cry
Speak out if you do
You're not easy to find

Is it possible, Mr. Loveable
Is already in my life?
Right in front of me
Or maybe you're in disguise

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone


Stan nu med söta E...
XOXO

Kommentarer
Postat av: emmy

jag förstår nog hur du känner!

2009-03-12 @ 15:28:26
URL: http://trendernanu.blogg.se/
Postat av: Roger

Ah, vacker låt och vacker text...



Tag sedan man skrev här...



Ser att hon har en ny layout... Najs...



/Roger

2009-03-16 @ 03:55:10
URL: http://www.stardustblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0