Usch vilken tidig morgon!

Vaknade halv åtta av att A:s alarm ringer som faaasen. Vi tittar på varann och pustar... Masar oss upp ur sängen och A packar det sista sen kör vi till tågstationen. Det var PRECIS att både A och M hann med tåget, de hade sån jädrans tur! När jag släppt av han där så åkte jag och tränade, dock inte så mkt energi när man inte käkat frulle men det blev 5km på crossen och lite mage iallafall, alltid nåt! Kommer sakna träningen när jag är hemma. Iallafall så körde jag till IKEA och tog ut pengar ifall kortet inte funkar idag (you never know in this f****** land). Och nu är jag hemma, nyduschad, nysminkad och nyfriserad. :) Provade en frisyr som älskade Lauren i The Hills hade för ett tag sen, mittbena och flätor, i like;

Här har hon dock sidobena.. :)

Iallafall så pissregnar det här idag... Jag som tänkte ta bussen in till stan men det är en kvart och gå till busshållsplatsen så jag får nog ta taxi... Om det inte slutar regna förståss. Men vi ses snart i underbara HBG!


XOXO

Kommentarer
Postat av: Emelie

Suuuuperfint med flätorna hjärtat!

Puss

2009-03-25 @ 12:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0