THIS LOVE

Vaknade av att min söta man pussade mig hejdå och stack iväg. Han ska spela match idag, håll tummarna :) Gick upp lite över 10 och gick ut och gick, tog också ett foto av busstidstabellen då jag alltid glömmer när bussen går. Men 13:18 ska jag ta bussen hem till Fieke och kolla matchen med E. Sen bestämde jag och E oss för att gå ut och käka nåt på stan och kanske sörpla lite vin innan männen kommer hem :) Vi kommer ju inte ses på ett tag nu. Jag ska nästan var hemma i två veckor sen har vi gäster över och hon med. Crazy! Haha. Nej, nu ska jag käka upp min frulle och sen sminka mig lite. 

Förresten, i love Robinson, det kommer jag lätt följa i år.
Ha en bra dag.
OCH STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE LELLE! Hoppas du får en underbar dag goss! Jag ska krama dig sååå mycket när jag kommer hem! :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh tack poppisen, i miss u. Längtar tills du kommer (:

2009-03-22 @ 18:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0