Snacka om ROADTRIP

Hola my friends!

Altså snacka om oväntad helg. Lite efter 11 snåret i fredagskväll efter matchen rusade min man ut ur duscharna och sprang ut till mig.

- Älskling, vi har fått två dagar ledigt, kan vi inte köra hem över helgen?

Hmm, trött som jag var så vet jag att min man inte får ledigt alls ofta och att han verkligen ville hem. Så även fast det innebar två bilresor (vardera på ca 7h - 8h) och ca 24h i själva HBG så sa jag ja. Vi packade bilen med redbull och lämnade Groningen 23:45. Efter en sjukt lång bilresa så var vi hemma halv åtta i Helsingborg. Trötta som få somnade vi och vaknade lite innan tolv. Hann med lunch på stan med min älskade Caroline samt hennes syster och mamma, sen på kvällen lagade vi brudar mat hemma hos Carro och kollade Melodifestivalen (mot min vilja). 

Igår hängde jag med min familj, vi drog hem till Andys familj och fikade och jag och brossan badade i SPA:et och snackade livet. Haha. Sen vid fem satte vi oss i bilen igen och var hemma här halv ett på natten. PUH!

Så ni kanske förstår att jag inte uppdaterat, har inte funnits tid till det! SORRY!

Bjuder på en sjukt ful bild på mig som förlåt. Haha.


Idag ska jag sola och träna med kära E som jag lämnade ensam över helgen ;) Vi som hade planerat en vindrickarkväll. Åja, nästa helg är inte långt borta! Jag åker också tillbaka till HBG nästa Måndag. Snacka om att jag far och flänger!

Nej, nu ska jag käka mitt uppkokta ägg och kolla lite The Hills. 
XOXO

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken kul och trevlig blogg du har. Har lagt till dig på bloglovin. Ska bli spännande att följa och se vad hur hittar på framöver.

Ha en strålande dag så länge!

2009-03-16 @ 15:40:20
URL: http://munkakvarn.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snygge Soppan. Haha jävlar vilken go bild. Pusspådig

2009-03-16 @ 18:56:34
URL: http://alqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men fan vad kul :D



du ser cool ut på bilden!! :)

2009-03-16 @ 19:19:51
Postat av: Sandra

Vindrickarhelg låter ju väldigt trevlig måste jag säga. Det ska jag nog också ta och fixa till helgen.

2009-03-16 @ 20:12:54
URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0